Klockan är inte ens halv åtta men jag tycker hela dagen gått hur segt som helst och trodde verkligen att klockan skulle varit mer..  men så va det ju inte tyvärr.. 
Kan ju egentligen krypa ner i sängen redan nu, men då missar jag Beck och det vill jag inte, trots att jag redan sett I Guds Namn mer än 10 gånger..

Vilka problem jag har! :P


Men men, måndag imorgon, vilket betyder skola, tråkigt nog! 
Vill inte!! Tycker det inte finns något värre, utom blodpudding då (make sence...). 
Men vad gör man inte för att få dagen att gå..
Måste hitta religions läraren, men han är ALDRIG på rummet när man letar efter honom.. 
Sen så får jag sitta med engelskan osv.. den är dock rolig, tillskillnad från all annan skit!

Varför kunde jag inte fått iordning skolan som det skulle varit? Varför skulle inget bli som man trodde?  Men men, thats life har jag fått höra, saker går inte som man tänkt sig..
Får väl göra som jag tänkt, körkort innan sommaren och är jag inte klar med skolan då, ja då skiter vi i det och gör något annat, något jag vet att jag kan, något som innefattar hästar och något annat som innehåller en kamera och foto ;)  Dock är det även det som är "Projekt 2013"..

(Så är ni nyfikna får ni läsa i den kategorin eller mejla :P )

Kommentera

Publiceras ej