Ja, då är det lov nu..
Så välförtjänt av det vet jag inte men det kom lägligt tycker jag iallafall, trött på skolan, men det var jag ju redan innan jag började nu igen..

Men men, jag skall försöka se det posetivt, hade jag inte fått gå ett år extra så hade jag nog inte insett så "tidigt" vad jag verkligen vill göra efter skolan, för i sommras visste jag verkligen inte vad jag ville, men det vet jag nu, bara möjligheterna till det som krånglar, typ körkort och pengar, men men, allt ordnar sig tillslut och det vill jag verkligen tro på, alltid..
 
Sitter och skriver på "projektet", det går faktiskt framåt tillochmed så det är kul!
Så det lär snarast komma ett inlägg som handlar om den ena delen, håll ut ;)


Mejla företag är rätt så nytt för lilla mig ;) och väldigt stoooort vill jag säga..
Hehe, men kul är det att göra nya saker ibland!
 


Förresten, tog lite bilder förut, här är en,resten kommer sen.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej