Kaffe och en bra bok är alltid lika gott!
Sitter i soffan och läser lite, bloggar, ser på film,dricker kaffe och pluggar!
Dock är jag väl inte världens effektivaste, men mysigt är det iallafall!
 
Tycker mig få mer gjort hemma men det kanske bara är inbillning?
Har nämligen pluggat engelska och sjukvård, mejlat med två viktiga personer på olika ställen, städat och gått en promenix..

Kanske borde göra en plan på vad jag skall göra i skolan, tex: Idag, Engelska! osv..
Men nu när jag sitter och väger på om jag skall fortsätta skolan eller hoppa av, ta körkortet och jobba lite innan jag börjar plugga igen, så känner jag att motivationen inte riktigt finns där..
Att gå 3 år i skolan först och sen bara skulla gå ett ½ år till - det hade för mig varit okej, alltså att det var slut nu till jul, men att få ett till ½ år var inte vad jag väntade, vill inte gå i skolan nu, det känns bara motigt..
 
men men..  Sen funderar jag på det här med att starta eget, jag läser,och läser lite mer, mejlar med folk och antecknar det jag känner är viktigt..  Jag vill så gärna detta, det är 100% JAG verkligen..  Men det finns säkert en hake med detta oxå, har inte hittat den ännu bara..

Så, skrivit av mig lite iallafall, lär komma mer sen, men nu skall jag duscha..
 
 

1 kommentarer

Julia

17 Dec 2012 16:42

Vilken vacker katt! Hennes teckning ser ut som ett stort vitt fjäll.

Svar: Det är en kille, den men har en tjej misse oxå :) Men ja, han är vacker, och vet om det med :)
Ida Göransson

Kommentera

Publiceras ej