När man sitter på bussen får man höra mycket kul, speciellt eftersom att jag älskar att sitta och lyssna på vad folk pratar om, och det är inte svårt att höra för inte en enda pratar direkt tyst..
Visst är det en dålig vana jag har men oj vad kul det är att höra på andras förolämpningar och övrigt!

Jag förolämpar också folk på bussen men oftast brukar jag inte "skrika" ut det så att exakt alla hör det, men med avsikt kan jag ju prata ganska högt ändå..
Jag erkänner att jag inte tycker om var person på jorden och ja, jag har ganska lätt för att säga vad jag tycker om folk, dock försöker jag att säga varför jag inte tycker om den, men ibland vet jag inte varför helt enkelt, konstigt va? Tycker inte jag, för jag är inte ensam om det!

Men det var inte det jag skulle skriva egentligen utan :  Ta reda på fakta innan du tycker som alla andra och håller med dem. Din egen uppfattning är alltid bättre än att bara hålla med andra.
Ibland vill man bra gärna ta fram stekpannan och drämma den i skallen på en del, för vissa saker man får höra är så skumma så man undrar om människan hör vad han själv säger.

Det jag skrivit låter sägert lika pantat det med men, ja då får ni hålla till godo och få ett skratt över hur det lät, precis som jag får ibland på bussen
Kram!♥

Kommentera

Publiceras ej